Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Davek na luksuz pri avtomobilih

2957 OGLEDOV 5 KOMENTARJEV

Predlagam spremembo davka na luksuz, še posebej v delu, ki se nanaša na avtomobile.

Trenutni davek na luksuz deluje na principu prostornine motorja, kjer se vsi motorji oziroma avtomobili z prostornino nad 4000 ccm smatrajo kot luksuz.

Tukaj bi morali popraviti definicijo luksuza, kajti če vzamemo primer novejših avtomobilov, mora lastnik novega Ford Mustanga s prostornino motorja 4998 ccm plačati skoraj 10000 davka na luksuz, pri avtomobilu, ki drugače stane toliko kot povprečni BMW serije 3 z nekaj dodatne opreme.

Medtem ko lastnik Audi-ja Q7, z motorjem TDI z prostornino 3998 ccm, ki stane krepko čez 70000 evriv ne plača nič.

Prav tako lastniki Porschejev, kateri večina avtomobilov ima prostornino 3200 ccm ne plačajo nič davka na luksuz. Pa vsi vemo, da stanejo krepko čez 120000 evrov.

Definicija luksuza, bi morala biti spremenjena tako, da se naslanja na ceno avtomobila in ne na kapaciteto motorja.

22 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR P primzy82 6 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


6. 1. 2017

Odziv Ministrstva za finance

Dodatni davek na motorna vozila je bil uveden z Zakonom o uravnoteženju javnih financ - ZUJF (Uradni list RS, št. 40/12) z dne 12. 5. 2012. Ministrstvo za finance tekoče spremlja in analizira gibanje davčnih prihodkov, tudi na področju davka na motorna vozila. Problematika dodatnega davka na motorna vozila bo preučena ob prvi naslednji spremembi Zakona o davku na motorna vozila (Uradni list RS, št. 72/06 uradno prečiščeno besedilo, 9/10 in 40/12 - ZUJF). Moramo pa pojasniti, da trditve iz predloga, ki zadevajo oprostitev plačila dodatnega davka za določena motorna vozila, ne držijo. Dodatni davek se namreč plačuje za vsa motorna vozila s prostornino nad 2.500 ccm ter za vsa motorna kolesa s prostornino nad 1.000 ccm.

Priloge:

Komentarji