Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Financiranje železniške postaje iz evropskih skladov
 
Victorinox
Ogledov: 636
Predlog poslan 13.02.2017
Arhivirano
Zadnja sprememba 06.02.2017 13:58:53

  Predlog   Število glasov   Komentarji (7)   Popravki predloga  

Menim, da Slovenija precej premalo črpa vire iz evropskih sredstev, za primerjavo recimo Češka črpa milijarde vsako leto, mi pa tovrstno pomoč uporabljamo precej premalo.

Eden od projektov, kjer bi evropski denar lahko porabili, je nova železniška postaja v sklopu Emonike, kjer se je financiranje države (železniška postaja) menda zmanjšalo iz predvidenih 70 na le 20 milijonov evrov. S takim denarjem ni mogoče zgraditi več kot montažne hale, seveda nočemo spet sramotne železniške postaje. Zato naj država poskusi pridobiti nekaj deset milijonov evropske pomoči, da bo ob takem centru kot je Emonika zgrajena vsaj spodobna železniška postaja.


Ključne besede emonika, železniška postaja, ljubljana, evropska unija, evropski skladi
Kategorija: Gospodarstvo


Zadnji komentarji:

nataša vogrinc | 30.03.2017 | 11:59
https://europa.eu/european-union/abo..unding-grants_sl

Upravljanje finančnih sredstev urejajo stroga pravila, ki zagotavljajo natančen nadzor nad namensko uporabo sredstev ter transparentno in odgovorno porabo denarja.

Dobiti denar iz evropskih skladov, z dobro dokumentacijo danes ni problem, problem v današnji državi so nesoglasja, dovoljenja ipd, potem so še razna gibanja, skupnosti.
opazovalka | 02.03.2017 | 07:14
Res je žalostno kako znajo nekateri pridobivati sredstva. Pred 9 leti je za nek projekt od Evrope dobila Hrvaška 80% sredstev mi pa 20%. In takrat Hrvaška še ni bila v EU! In tudi za ceste so dobili ogromno sredstev iz EU, čeprav še niso bili v EU! Kdor zna pač zna! 
hales | 18.02.2017 | 16:48
To bi moral biti projekt občine, ne države.
Ker drugače lahko vlada sprejema sklepe tudi za železniško postajo Spodnji Kašelj, avtobusno postajo Dolenje Kronovo ali vrtec v Horjulu.
bostjanu | 15.02.2017 | 12:31
Slovenija brez ustrezne in dobre prometne infrastrukture, v današnjem času nima prihodnosti. Slovenija je geografsko na področju, ki je na strateško ugodnem mestu. Vendar pa državna oblast tega ne zna izkoristiti. Nujna je zgraditev in posodobitev centralne železniške postaje v našem glavnem mestu (da ne govorim o več urejenih železniških postajališč v Ljubljani in okolici). Da ne govorim o ustrezni povezavi Ljubljana-Letališče Brnik (železniško ali air train varianta). To da se državna oblast umika iz vodenja države in da nima perspektive o prihodnosti Slovenije, nam pove koliko časa lahko kot Slovenska  država sploh še obstajamo. Podpiram predlog, ker nam, kot kaže, drugega ne preostane. Saj vprašanje je kaj se bo v prihodnje dogajalo z EU.
DavidS | 15.02.2017 | 14:04
Zakaj je posodobitev železniške postaje "nujna"?
Kaj Slovenija (oziroma Slovenci) s tem pridobi?

Železnica do letališča? Koliko ljudi jo bo uporabljalo? Na pohodu je car sharing, ki bo naredil pravo revolucijo v prometu. 
Že danes lahko vzamete na letališču avtomobil in se za nekaj čez 5 EUR (v poskusnem obdobju nekaj čez 10) zapeljete z letališča v Ljubljano in imate v LJ na voljo 21 lokacij, kjer lahko vozilo prevzamete ali oddate.
Konkurenca na tem področju se bo večala, s tem bodo cene še padale. Kako bo železnica konkurirala temu konceptu? 
taubi1 | 15.02.2017 | 09:07
Imamo precej bolj pomembnih stvari in tudi kakšno železniško postajo, ki je bolj potrebna obnove.
krepki | 13.02.2017 | 15:34
v tej državi ni problem dobit denar, problem so nesoglasja, težko ali oteženo ali pa onemogočeno pridobivanje dovoljenj, licenc, itd itd potem so tu še razna gibanja, četrtne skupnosti, druga gradbenda konkurenca ki meče polena pod noge, spomeniško varstvo in duge institucije. to je tu ta razlog, in preden sodišča dokončno odločijo lahko za male primere traja do 10 let, za velike projekte pa lahko tudi do 30 let. tako da za ta projekt ne vem če bom za čas mojega življenja dočakal novo železniško postajo pa je pred mano še vsaj 60 let življenja. 

Financiranje železniške postaje iz evropskih skladov

Menim, da Slovenija precej premalo črpa vire iz evropskih sredstev, za primerjavo recimo Češka črpa milijarde vsako leto, mi pa tovrstno pomoč uporabljamo precej premalo.

Eden od projektov, kjer bi evropski denar lahko porabili, je nova železniška postaja v sklopu Emonike, kjer se je financiranje države (železniška postaja) menda zmanjšalo iz predvidenih 70 na le 20 milijonov evrov. S takim denarjem ni mogoče zgraditi več kot montažne hale, seveda nočemo spet sramotne železniške postaje. Zato naj država poskusi pridobiti nekaj deset milijonov evropske pomoči, da bo ob takem centru kot je Emonika zgrajena vsaj spodobna železniška postaja.


Ključne besede: emonika