Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Ukinitev socialnih pomoči za vse zdrave-namesto te pa zagotovitev službe.
 
Maj
Ogledov: 309
Predlog poslan 13.02.2017
Razprava se zaključi 27.02.2017
Zadnja sprememba 11.02.2017 12:58:41

4 Za | 23 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (30)  

Predlagam, da država za vse zdrave ukine socialno pomoč.

Vsak, ki nima sredstev za preživljanje, bi se moral prijaviti na zavodu kot brezposelna oseba.

Tam bi ga takoj napotili na zdravniški pregled, kjer bi se ugotovilo ali je dela zmožen ali ne.

Bolni in invalidi bi lahko še naprej dobivali socialno pomoč in to v višjem znesku kot je zdaj.

Vsem zdravim bi pa država zagotovila primerno službo, za minimalno plačo, ki jih imamo v tej državi več kot dovolj.

Recimo čiščenje vseh javnih prostorov, pomoč v domovih za ostarele, odmetavanje snega, posipanje pločnikov s soljo in pometanje smeti, popravljanje udarnih jam po cestah, primerne kandidate bi tudi poslali delat recimo v Revoz in druge firme, ki potrebujejo delavce...

V glavnem dela je dovolj prav za vse zdrave in država naj vsem zagotovi delo namesto tako visokih socialnih podpor, da se dejansko marsikomu sploh ne splača delati. Ne samo denar, pripada jim tudi brezplačno osnovno in dodatno zavarovanje, rtv, brezplačni vrtci, malice, kosila v šoli, Rdeči križ in Karitas jim plačujeta položnice, zagotavljata hrano, oblačila, pohištvo,....

Dva mlada, ki se jima ne da delati(dejansko se jima niti ne splača delati) in imata dva otroka, dobita čez 1.500 evrov mesečne pomoči.

Tak sistem kot ga imamo zdaj, državo vodi v propad, saj bo iz zdravih ljudi naredil prave invalide, gospodarstvo bo pa zaradi pomanjkanja delavcev kmalu postalo popolnoma nekonkurenčno.


Ključne besede Ukinitev socialnih pomoči za zdrave, zagotovitev službe za vse
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

Barbara Gyoerfi | 20.02.2017 | 17:05
Glede na ta predlog bi bile na Karitas in RK še naprej dolge vrste, prosilcev za pomoč bi bilo še več kot prej, ne? Plača, ki bi jo Maj dal tem ljudem, nikakor ne zadostuje za preživetje. Kakšna je kakovost dela, ki jo opravi tako slabo plačani delavec? Nikakršna ali vsaj slabša, kot če bi bil dobro plačan. 
Predlog, ki se ne dotakne delodajalcev, ki so vir problema in jih država pusti pri miru, da delajo, kar hočejo, in mirno gledajo, kako se brezposelna in slabo plačana raja grize med sabo, je je slab predlog.
pončo | 19.02.2017 | 11:35
2 leti in 4 mesece sem bil brez zaposlitve. Ker sem s to dobo presegel "milostni" cenzus socialne pomoči, se je Država obesila na moje morebitno bodoče dobičkonosno premoženje. Ja, res sem super happy ob tej misli ... (Dejstvo za tiste,  ki živite v velikih zmotah.)

Nisem družboslovec, temveč v telekomunikacijah. A na mojo smolo so telekomunikacije ena tistih panog, v kateri je vse več avtomatizacije.

Lp.
hales | 18.02.2017 | 16:52
Če bi bilo toliko prostih delovnih mest, že sedaj ne bi imeli brezposelnih.
Čista utopija, da bi država zaposlila dodatnih 100.000 ljudi.
Lahko pa pripravi kakšne akte, ki bi omogočala gospodarstvu večjo zaposljivost. Kako?  To je pa vprašanje za milijon evrov.
mirkoslav | 17.02.2017 | 16:40
Saj je veliko resnice zapisane v predlogu.Omenjen je REVOZ seveda in vsak ,ki je zavrnil delo bi mu morali takoj prekiniti vsa denarna sredstva .ZAKAJ so tudi drugi poklici kjer se mora delati ponoči IN SE TUDI DELA za slabo plačo.Seveda lepo je sedeti doma in dobiti denar za NIČ.43 LET sem delal še ne 15 letni otrok sem začel pa nismo nikoli tako razmišljali kot je tu zapisanih ker nekaj stavkov.Seveda vsi nismo profesorji,znanstveniki ,doktorji vsi pač nimamo visokošolske izobrazbe ampak delati in preživeti družino pač moraš.
DavidS | 19.02.2017 | 18:38
Tudi delo v železarni ni prijetno....ali pa v Uniorjevi kovačnici....ali pa vikend dežurstvo medicinskih sester....pa v sortirnico odpadkov verjetno tudi nihče ne hodi delat z velikim entuziazmom.......ogromno je del, ki niso ravno prijetna in tudi ne dobro plačana. Pa vendarle jih nekdo mora opraviti. 

Na žalost pač nismo Avstrija ali Švica, da bi lahko računali s plačo 1000 EUR in več za takšna dela....
pončo | 19.02.2017 | 11:04
Če se boš želel pozanimati o pogojih za izmensko proizvodno delo v Revozu in boš to tudi storil, takrat bo tvoje mnenje relevantno. 
Če pa jih poznaš in se ti zdijo normalni, potlej je v tvoji glavi (umu) nekaj zelo narobe.

Lp.
Anti NWO | 15.02.2017 | 13:11
 
Se pravi moramo biti bolani in invalidi, da dobimo socialno? Ok bomo zaceli razmisljati v teji smeri, da bomo cimvecje breme drzavi.

NE!!!

Vsakdo si zasluzi socialno pomoc, ker to je vasa dolznost, da delate in placate nam denar kot zahvala, da ste zaposleni. Ce vam ni kaj prav, pa lahko takoj zamenjamo in grem delati jaz namesto vas in bom rade volje vam placeval socialno podporo, samo tako pa nebi slo ane, GNILOBE SKRTE ENE, vi odzirate delo nam, ki bi zeleli delati in potem si upate se nas zmerjati, da smo lenuhi, medtem, ko eni gnijejo v sluzbi in dobivajo po 1.500€ in vec place za nic delat.
Maj | 15.02.2017 | 15:19
Vsakdo si zasluži službo, pomoč pa samo pomoči potrebni-torej bolni.

Vidiš odličen predlog si dal.
Našli bi vse te, ki gnijejo v državnih službah po jurja in pol neto, za nič dela in bi jim za polovico znižali plače in raje še enega ali dva zaposlili na tisto delovno mesto.

Na ta način bi za isti denar lahko imeli plačo trije;)
bortchy | 15.02.2017 | 10:51
 
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: žaljiva vsebina
Maj | 15.02.2017 | 15:16
Avtor tega zapisa je en cepec, ki se trudi delati in preživeti z lastnim delom.

Nekoč, ko mi je šlo dobro sem celo želel zaposliti dva zdrava fanta.
A misliš, da se jih dobil?
Polno zdravih naokrog, a za delo nobenega, tisti, ki so se javili so pa pričakovali višjo plačo od tistega kar sem dobival sam, ki bi nosil vso odgovornost za vse.

Ja dejansko bi moral na zdravljenje.
Namesto, da se že 20 let po cele dneve in tudi noči matram s svojo firmo, bi raje naštepal ene tri froce in bi oba z ženo lepo ležala doma in se z njimi igrala, za vse bi pa skrbela država in drugi, midva bi samo uživala in stokala... 
Alenka Hlep | 15.02.2017 | 10:18
Prvič, preverite, kolikšne so višine DSP, preden pavšalno pišete o tem, kar ste slišali, da nekdo prejema. Višina DSP nikakor ne dosega minimalne plače. Nikakor. Ogromno pametovanj je, kako se ljudem ne splača it delat, ker pridobivajo (pre)visoko DSP - ko bi se kdo kdaj potrudil in preveril, koliko znaša DSP, se ne bi blamiral.

Drugič, preverite pogoje pridobivanja DSP. Že da lahko zaprosiš zanjo, moraš biti aktiven iskalec zaposlitve na Zavodu za zaposlovanje. 

Tretjič, držite pesti, da nikoli zaradi kakršnihkoli okoliščin ne boste vi tisti, ki bi potrebovali pomoč....
DavidS | 15.02.2017 | 12:37
No, tukaj ne gre samo za DSP ampak tudi vse druge finančne učinke.
Poleg redne DSP veliko (večina) prejemnikov tudi prejema občasne pomoči. To hitro nanese dodatnih 50 EUR mesečno, povprečno skozi celo leto
Kot prejemnik DSP si recimo oproščen plačevanja RTV prispevka in imaš brezplačno dodatno zdravstveno zavarovanje. To je skupaj 40 EUR mesečno.

Če imaš še otroke se potem pozna pri otroških dodatkih in plačilu vrtca. Cca 60 EUR mesečno je razlika med prvim (DSP) in drugim (samohranilka z enim otrokom blizu minimalne plače) razredom.

Že če seštejemo vse to, pridemo na 410 EUR mesečno. Verjetno se najde še kaj.....recimo kakšna subvencija najemnine, neprofitno stanovanje ali kaj tretjega. 

Tako da, razlika med življenjem na sociali in delu za minimalno plačo ni ravno velika, če jo izrazimo v denarju. 

Se vam zdi smiselno iti delat, če je neto učinek 150 EUR mesečno? To razliko dobite že s tem, da greste dvakrat na teden na črno nekomu počistit stanovanje in zlikat perilo.
Maj | 15.02.2017 | 15:00
Alenka, dva popolnoma zdrava mlada, ki nočeta delati in se raje doma igrata s svojima dvema otrokoma, dobita cca 1500 evrov vseh mogočih pomoči na mesec, da sploh ne omenim, da jim je Karitas opremil še celotno otroško sobo...
Še kuriti se jim ne ljubi, ker se raje ogrevajo na elektriko, ki jim jo plačuje tudi Karitas.

Potrebni pomoči-torej tisti, ki zbolijo, za te naj pa država res poskrbi.
Za mlade in zdrave je pa uničujoče, če jih država takole na veliko podpira.
Alenka Hlep | 16.02.2017 | 21:23
No, potem pa da vidim vse junake, ki ugotavljajo, da ljudje ne delajo, ker se jim ne splača: pustite službe in zaprosite za DSP, ker res, kot pišete, ni računice. Če je biti nezaposlen na DSP tako krasno, vraga, da res ni vredno par fičnikov razlike, da bi delali. Ajmo, pustite službe in navali narod na DSP.

Ah, šment, morda pa le ni tako krasno. Morda pa je le bolje imeti službo. Morda pa je to, kako mnoštvo revnih noče služb, urbani mit.
toxico | 13.02.2017 | 23:30
Daj nehi u lenuhi so socialno prejemajo boš vidu ko bo to tebe doletel imam 10let delovne zdaj sem pa že eno leto in pol na zavodu in prejemam socialno ker ne dobim službe revoz sem zavrnil ker sem oddaljen 100km pa tudi folk mora prisilit te posrane firme da pač ne bomo več delali za plačo z katere še preživet ne moraš
Maj | 15.02.2017 | 14:54
Toxico, po mojem predlogu ne bi ničesar izgubil ampak bi celo dobil primerno službo, ki si jo očitno želiš.

Sicer pa, če si zdrav in hočeš delati, potem delo zlahka dobiš.
No pa tudi kakšno stvar moraš znati.

Kaj znaš in kakšno delo bi rad opravljal?
Maj | 13.02.2017 | 17:47
Točno sem vedel, da ta predlog na tem portalu nima nobenih šans saj ga itak obiskujejo samo tisti, ki kasirajo socialno pomoč in visijo po cele dneve na računalniku, ker ne vidijo drugega pametnega dela.
DavidS | 13.02.2017 | 18:59
Ali pa morda takšni, ki znajo računati in vedo, da denar ne raste na drevesu - tudi za potrebe države ne.
anekdota | 15.02.2017 | 16:27
 
Maj, spet ugibanje. Tukaj niso samo tisti uporabniki, ki prejemajo socialno pomoč. lp
mirkoslav | 17.02.2017 | 16:43
Veliko resnice si zapisal.lepo je doma in dobiti 1800 evrov pa se preživi 4 članska družina.Nekdo mora pa za 600 evrov delati pa še na Karitas vsake toliko seveda to je naša dolžnost da solidarno ZAPOSLENI preživljajo vse tiste ki se jim ne da delati.
DavidS | 13.02.2017 | 16:13
Vsekakor je pri nas vzpodbuda za preskok s socialne pomoči na minimalno plačo prenizka, še posebej če imaš kakšnega otroka ali dva.

Ne zdi pa se mi smiselno, da bi si izmislili neko delo, da bi lahko ljudem dajali 600 EUR plače namesto 250 EUR socialne pomoči. Državo bi to vendarle stalo precej več.

Dela, ki jih je treba opraviti, namreč že nekdo opravlja, in če bi to delali ti novi "socialnI" delavci, bi pač brez službe ostali tisti, ki jih opravljajo zdaj.
Maj | 13.02.2017 | 17:52
Če bi vsak zdrav, vedel, da bo takoj dobil, neko bedno državno službo in ne denarne pomoči za nič dela, bi bilo v hipu tričetrt brezposelnih manj in bi se prav hitro naredil red.

Sistem v katerem se ne splača delati, bo prav kmalu propadel.

Tile prejemniki denarnih pomoči, ki glasujejo proti, bodo pa takrat daleč najbolj naje..li in bi bilo ravno v njihovem interesu, da se ta naš sistem čimprej spremeni na bolje. 
DavidS | 13.02.2017 | 18:59
To smo imeli v socializmu....služba za vsakogar.....problem je, da je tak sistem hudičevo težko financirati.

Če hočemo 100.000 brezposelnim dati namesto 200 EUR socialne pomoči 800 EUR bruto plače, bi za to potrebovali skoraj milijardo EUR letno. Ni ravno mačji kašelj.
anekdota | 15.02.2017 | 04:34 Prikaži
 
Maj, sistem oziroma nekatera nepravična vrednotenja človeka in človeškega dela, morajo slej ko prej propasti ali pa se zelo spremeniti, ker so v prid predvsem le delčku družbe, vsi drugi pa garajo ali pa sploh nimajo dela.
Očitno sam nisi (še bil) med slednjimi, sicer ne bi pisal in predlagal kar si. lp
bortchy | 15.02.2017 | 10:58
 
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: žaljiva vsebina
Maj | 15.02.2017 | 14:47
Na začetku bi bil za državo morda res minus a prav hitro bi sistem zaživel in prinesel ogromno plusov.
DavidS | 15.02.2017 | 14:58
Kakšnih konkretnih plusov, s katerimi bi pokrili potrebno milijardo EUR?
Maj | 15.02.2017 | 15:09
V parih letih bi tak sistem prinesel praktično 100% zaposlenost ljudi in s tem državi ogromno novih davkov in prispevkov.

Praktično nikogar zdravega ne bi imeli, ki bi se še izogibal delu tako kot se na veliko izogibajo zdaj.
Zaradi 100% zaposlenosti, bi se lahko znižali tudi davki in prispevki, kar bi gospodarstvu dalo še dodaten zagon...

Sem bral, da Revoz na zdravniškem pregledu tudi testira na prisotnost drog.
Bolje se ga zadeti in raje kasiati vse možne pomoči, kot pa iti delati za minimalno plačo.

Znaš dobro računati, torej izračunaj kakšno škodo državi zdaj naredi recimo nekje 75.000 popolnoma zdravih brezposlenih ljudi, ki nočejo delati.
Simon Murgelj | 15.02.2017 | 16:05
75.000 brezposelnih bi država zaposlila za minimalno plačo. Hiter izračun:

V enem letu bi država za vsakega zaposlenega plačala cca 11.016€ (plača)   790€ (regres)   783€ (prehrana) = 12.589€. (manjka vsaj še prevoz, ampak za ilustracijo je dovolj)
Od tega bi zaposleni dejansko dobil na TRR 8.310€ (ostalo so razni prispevki ipd.)
Ko bi zaposleni vse to zapravil, bi z 22% DDV državi "vrnil" 1.828€.

Za enega zaposlenega:
-12.589€ (država plača)
 1.828€ (država dobi v obliki DDV)
 2.457€ (država prihrani) (v obliki neizplačane socialne pomoči nezaposlenemu)
=
-8.304€ (država je v minusu)

Če to pomnoživa s 75.000 brezposelnimi, dobiva znesek:
-547.800.000€
To je pol milijarde evrov. Vsako leto. Ki vsako leto poveča zadolženost države Slovenije. Ki že brez tega znaša nad 30 milijard.


Sedaj lahko poveste, katero stvar v enačbi ste si zamislili drugače.
anekdota | 15.02.2017 | 16:19
 
Maj, ugibaš kako bi bilo če bi...
Pojdi sam delat v Revoz in potem piši drugim naj gredo delat tja, saj sicer govoriš o drugih brez tehtne podlage oz. na podlagi ugibanja. Ko boš sam enkrat doživel zadeve na lastni koži, bo tudi tvoje pisanje imelo več smisla.
Očitno se nikoli nisi prehranjeval s "hrano" Karitasa in RK, oz. bolje rečeno prehranskimi odpadki, ker se ti to zdi tako samoumevno.

V predlogu vladi pišeš: "Vsem zdravim bi pa država zagotovila primerno službo, za minimalno plačo, ki jih imamo v tej državi več kot dovolj."  - Izgleda, da živiš na drugem planetu.

Deloma se sicer s teboj strinjam v tem, da se tudi neprimerno izkorišča sistem, a način, da bi ljudi prisilil v kakršnokoli delo je povsem zgrešen. Prisila bi namreč bila posledica.
Strinjam se v tem, da bi posledice odločitev staršev imeti otroka morali nositi predvsem starši sami, ne pa toliko davkoplačevalci, kot sedaj. Namreč preveč je družin, ki so že skozi generacije na socialni podpori.

Mislim, da bi problem mnogih nezaposlenih bolj lahko reševali tudi s tem, da bi ljudi izobrazili v poklice, ki jih primanjkuje. a se to počne v zelo majhni meri. Na primer poklicev kot je natakar, prodajalec, varilec itn, manjka konsantno že mnogo let. Mnogoletna zgrešena politika izpbraževanja, ki ni bila dovolj povezana z gospodarstvom, se kaže in se bo kazala še precej časa. Zakaj, ker je mnogim izobraženim elitam, rektorjem univerz, profesorjem itn, to bilo po godu, da so lahko še naprej zasedali dobro plačane stolčke, kljub temu, da so izobraževali kader, ki ga sedaj ne potrebujemo.

Po tvoje bi večina delala za minimalca vsako delo, ki mu ga očitno nekdo določi, med tem pa se bodo razlike med revnimi in bogatimi še vedno stopnjevale. Hočem rečt, da ni problem v tem, da ljudje ne bi hoteli delati oz. biti skupnosti na različne načine v korist, temveč v vrednotenju dela in človeka. Ludje so v osnovi radi koristni in sprejeti s strani drugih ljudi.  Potrebno je uvesti nove temelje za določanje vrednosti dela. takšne, kjer bo delo snažilke mnogo bolj cenjeno, in delo direktorja mnogo manj nagrajeno kot sedaj. Takšno kjer bodo ljudje bolj radi delali tudi dela, ki so sedaj razumljena kot manjvredna, to pa zato, ker se bo delo razumelo kot enakovredno, spoštovano in bo tudi primerno plačano.
Skratka tvoj predlagan način prisiljevanja ljudi v kakršnokoli delo po moje ni primeren in tudi ni v skladu z ustavo.

Izvor problema ni v tem, da ljudje ne bi radi delali, to ve verjetno skoraj vsak, ki je bil dlje časa brezposelen, in ve kako je obsedeti, in ki hkrati pa tudi ve, kako je delati, imeti redno plačo, biti vključen v krog ljudi, itn. 
Izvor problema je v zavesti ljudi. V razumevanju sočloveka in tako posameznika. Problem se nadaljuje v izobraževalni sistem in šolanje in tako povsod naprej.
Elita, v katero kategoriram večina ljudi, ki presegajo plačo recimo 4000 eur, a se presežku ne odrečejo. To bi lahko storili z namenom zmanjševanja revščine v družbi ter več enkopravnosti.
Državo od vedno vodijo predvsem visoko izobraženi, ti tako vzdržujejo nepravične sisteme, kot je vrednotenje dela,  minimalno plačo, privatno in državno zdravstvo, dolge čakalne vrste za tiste, ki ga nimajo in kratke za  tiste, ki ga imajo, itn. - Ogaben napuh mnogih izobraženih, ki mislijo da je njihovo delo tako zelo več vredno od dela drugih ljudi je problem, ko kljub zavedanju vedo, da brez snažilke v podjetju ne bi mogli dolgo delati, pa si kljub temu nakažejo 10x ali celo 30x večjo plačo od nje. To, da ljudje, ki zasedajo vodilna mesta v državi to vedo, pa kljub temu ne spremenijo sistema nagrajevanja dela (razredi) v mnogo bolj pravičnega in dostojnega človeku.
To, da vedo, da je njihovo izobraževanje plačevala prav ta snažilka, ki nikoli ne bo mogla v višji plačilni razred in bo tudi na stara leta životarila, pa ne ukrenejo tistega ker je potrebno. Temveč si tudi s to vlado procentualno dvigujejo plače.

http://shrani.si/f/f/c4/n0TPYcD/679095921.jpg
http://shrani.si/f/3y/7g/37eAk212/1/newsl4.gif
lp


Anti NWO | 16.02.2017 | 00:46
 
Sedaj je moderno, da drzava da raje subvencijo delodajalcu .5000€ na leto, ce zaposli te brezposelne ljudi, tako, da delodajalec dobi prakticno brezplacno socialno pomoc, ti pa moras delati kot suzenj in na koncu ostanes brez dela, pa se drzavi odplacujes davke ko si zaposlen. To je legalna kraja drzave, ki namesto, da da denar drzavljanom, da delodajalcem, ki se dodatno zasluzijo brez dela in dobijo prakticno ljudi za eno leto za polovicno ceno minimalca.
Anti NWO | 16.02.2017 | 00:53
 
@anekdota

 Lepo povedano, sem enakega mnenja. Problem so tisti izobrazeni ljudje, ki nimajo stika z realnostjo, ker so mamini sinkoti, ker so jih maltretirali v otrostvu in jih prisilili k ucenju in sedaj mislijo, da ne rabijo vec delati, da si zasluzijo visje place in, da lahko izkoriscajo tiste brez izobrazbe. To ni nobena pravica, SRAMOTA, da tako razmisljajo z taksno izobrazbo. Treba biti tudi duhovno malo bolj izobrazen ali razvit in zrel, ker izobrazba sama po sebi ne pomeni kaj dosti.

Delo je treba sposotvati in ga primerno placati, ter spostovati zakonodajo.